Toimitusehdot

Studiosees.fi-verkkokaupan toimitusehdot

Yleistä

Studiosees.fi-verkkokauppa (3193634-6) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille. Tuotteita toimitetaan Suomeen. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassa sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.8.2024 alkaen. Toimitusehtoja voidaan yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihin etukäteen joka kerran, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja hinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on kerrottu tuotteiden esittelyjen yhteydessä. Huomioithan, että jokainen Studio Seesin tuote on käsityönä tehty. Jokainen tuote on siten yksilöllinen, ja poikkeavuuksia voi esiintyä tuotteiden välillä sekä verrattuna verkkokaupan tuotekuviin. Myös värit voivat olla erilaiset, koska eri laitteet näyttävät värit eri tavoin.

Tilaaminen

Voit tilata tuotteita verkkokaupan sivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin, vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi studiosees.fi-verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Yhteystietojasi ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimittamiseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita, tai ellet ole hyväksynyt uutiskirjelistalle liittymistä tilauksen yhteydessä.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna (https://klarna.fi). Verkkokaupan maksuvaihtoehtoina ovat lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit.

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@klarna.fi tai 09 425 99 771 (Ma-Pe 8.00-16.00).

Painamalla osta-painiketta hyväksyt studiosees.fi-verkkokaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkista aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä! 

Tilausvahvistus kannattaa tallentaa siltä varalta, että joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan myös sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, tarkista myös roskapostikansio. Jos viestiä  ei löydy, ole yhteydessä paula@studiosees.fi, jotta voimme varmistaa että tilaus on tullut perille.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Näet toimituskulut, kun olet valinnut tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä on tarkka toimituskulu.

Tuotteet voit myös noutaa ilman toimituskuluja Helsingin Kaapelitehtaalta sovittuna aikana. Jos haluat noutaa ostoksesi, laitathan viestiä osoitteeseen paula@studiosees.fi.

Toimitusaika

Toimitusaika vaihtelee tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Normaali toimitusaika, eli milloin paketti lähtee matkaan, on varastossa oleville tuotteille 2━5 arkipäivää. Kuljetusyhtiöt lupaavat paketeille tavallisesti 1━3 arkipäivän kuljetusajan. Jos toimituksessa ilmenee viivästyksiä, ilmoitamme niistä sinulle heti kun mahdollista. 

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kuluttajasuojalain mukaisesti etämyynnistä tehty tilaus on oikeus perua 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Kuluttajan on peruuttamisoikeutta käyttääkseen ilmoitettava peruuttamisesta yritykselle jollakin pysyvällä välineellä (esim. sähköpostilla) jäljempänä mainittua elinkeinonharjoittajan nimeä ja osoitetta käyttäen. Ennen tilauksen peruuttamista asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun ja ilmoittaa peruutuksesta ja tulossa olevasta tuotteiden palautuksesta. 

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseen. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäisissä pakkauksissaan, virheettömiä ja myyntikuntoisia. Myyjällä on oikeus alentaa tuotteen arvoa osittain tai kokonaan, mikäli tuotteita on käytetty, niihin on syntynyt virheitä, alkuperäiset pakkaukset ovat hukkuneet tai tuotteet eivät muulla tavoin ole siinä kunnossa, missä ne ovat asiakkaalle myyty.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen liitä siihen mukaan nimesi, yhteystietosi ja tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:

Studio Sees, Kangaspellontie 3 A 2, 00350 Helsinki 

Sähköposti: paula@studiosees.fi

Lähetyksen lunastamatta jättäminen ei ole yhtä kuin palautus tai peruutus.

Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee virheestä ilmoittaa viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, ostajan täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio kuljetusyhtiölle. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Pyrimme hoitamaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa meihin yhteyttä sopiaksemme asian!